Burda garip olan şudur. Yazılımda işi bilen adam çok fazla yok. İşi bildiğini sanan adam çok fazla var. Yazılım dediğiniz zaman alt kategorilerine ayırmaya kalksanız kafayı yersiniz; biraz da deli işi bu iş. Kaldı ki, yazılım firmaları, çalışan bulabilmek için ofislerine neler yapıyor az düşünün. İngilizce ve bu şekilde katı bir ilan görüp başvuran anca "donanımhaber" referansı için başvurur. İstedikleri kalitede eleman bulabileceklerini zaten biliyorlar, İngilizce yazmaları şov olmuş. Siz donanımhabersiniz, oraya yazılımcya ihtiyacımız var yazsanız, gelin iki çay içelim yazsanız daha samimi olur ve daha kaliteli adamları toplarsınız karşınıza.