Konu
Donanım Haber Eleman arıyor.NET (C#, ASP.NET),
22-07-2014, 15:31:41
#22
ertem
İlanın ingilizce olmasında bir gariplik yok,garip olan bu iş ilanının r10.net te açılmış olması.