Rudborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediğim demo olarak bir link, resim vd seçenekleri göremedim o yazıyı yazdığımda. Şimdi çerezleri falan hepten temizledim corumobj. linkini gördüm

Tavsiyem her haber sitesinde olması gerektiği gibi 'yazdır' ve 'yazıyı küçült/büyüt' fonksiyonlarının bulunması. Engelsiz bilişime destek bekliyorum yani Fontlar çok kafalarına buyruk. Bazıları çok büyük bazıları küçük ve bazılarının fontu değişik.
teşekkürler hocam önemli bir ayrıntıya değindiniz bu özellik bir haber temasında olması gereken özelliktir tekrar teşekkür eder saygılarımı sunarım.