Demek istediğim demo olarak bir link, resim vd seçenekleri göremedim o yazıyı yazdığımda. Şimdi çerezleri falan hepten temizledim corumobj. linkini gördüm
Tavsiyem her haber sitesinde olması gerektiği gibi 'yazdır' ve 'yazıyı küçült/büyüt' fonksiyonlarının bulunması. Engelsiz bilişime destek bekliyorum yani

Fontlar çok kafalarına buyruk. Bazıları çok büyük bazıları küçük ve bazılarının fontu değişik.
teşekkürler hocam önemli bir ayrıntıya değindiniz bu özellik bir haber temasında olması gereken özelliktir tekrar teşekkür eder saygılarımı sunarım.