Sefasefa hocam hiç bi kodunuzla alamadım. Acaba yurtdışı hesabıylamı alıyosunuz siz
Dc_alican hocam ben comlarla ilgileniyorum sadece ama kodları denemenizi tavsiye ederim
Hocam, kodlar çalışıyor. az önce yine aldım. ancak şöyle durum var ben sanal kart kullanıyorum.
1- godady de daha once kullanmadıgınız bir mail ile yenı hesap acınız. (kendı ısmınızı dogru yazınız ( 2-3 domaın alınca kımlık dogrulama ısteyecek tarama gondereceksınız)
2- farklı kart numarası kullanınız. ( daha önce kupon kullandıgınız kart olmaz)
3- arkadaşınızın kartını kullanırsanız onun adına hesabı acınız. kımlık tarama gondersenız de dogrulamayı gecemezsınız
20 gun ıcınde 1 ve 2 usd lık kuponlar ile ( toplam 25 kupon) 5 ayrı hesap ve ayrı kart numarası ıle 125 tane domaın tescılledim
başarılar.