Konu
Siz de bir yetime babalık yapın... (Aylık 90TL)
21-07-2014, 16:40:19
#12
Webcontroller
İHH' gibi şaibeli kurumlara hiç gerek yok. Bulunduğunuz şehirde ki bi' yetimhaneye giderek çocuklarla vakit geçirerek, oynayarak, onları mutlu ederek ve yetimhaneye maddi veya ihtiyaç yardımında bulunabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum..