İHH' gibi şaibeli kurumlara hiç gerek yok. Bulunduğunuz şehirde ki bi' yetimhaneye giderek çocuklarla vakit geçirerek, oynayarak, onları mutlu ederek ve yetimhaneye maddi veya ihtiyaç yardımında bulunabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum..