meher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm blogspotlarda defaultta robots.txt aktiftir. değilse aktifleştirin.


etiketlerin engelini kaldırabilirsiniz ancak tekrarlanan içerik oluşturuyor bu yüzden önerilmiyor.
peki robots.txt içeriği nasıl olmalı?
ayrıca yardımınız için teşekkürler...