nedeni nedir? illa 200 liralık ürünü 500 liraya kitlicekler sanırım
Mevzuat bu şekilde. Devlet baba öyle diyor
Lisanslı sporcuyum. Alabiliyormuyum.
Hocam lisanslı sporcuların bile her sene belli bir miktarda limitleri var. Yani ben lisanslı sporcuyum, 20 tane alayım diye bir şey yok.
Çok ince prosedürler bunlar. Bir gümrük müşavirine danışırsanız size detayları iletecektir.