Yüksek bir ücret değil, daha dün evdekilerle bu konu hakkında konuşuyorduk herkes sıcak bakıyor.

Başlangıç olarak bir yetim kardeşimizle başlayıp daha sonraki evdeki her fert için 1 yetim sahiplenmeyi düşündük.

Herkes kendi görüşüne yakın olan kuruluşa yardımda bulunsa yeterli olur Siyasi kavgaya döndürmeyin kimse zorla ihh demiyor