Yüksek bir ücret değil, daha dün evdekilerle bu konu hakkında konuşuyorduk herkes sıcak bakıyor.
Başlangıç olarak bir yetim kardeşimizle başlayıp daha sonraki evdeki her fert için 1 yetim sahiplenmeyi düşündük.
Herkes kendi görüşüne yakın olan kuruluşa yardımda bulunsa yeterli olur

Siyasi kavgaya döndürmeyin kimse zorla ihh demiyor