Arkadaşlar şuan Filistine saldırı devam ediyor ve acil yardım bekliyor. Aynı zamanda ülkemizde babasını kaybetmiş yetim kardeşlerimiz var.
Eğer yardım kuruluşlarına inanmıyorsanız bunu farklı bir konu açıp paylaşabilirsiniz. Elinizde somut belge yada hukuki karar vardır onları da paylaşır ciddiye alınırsınız.
Rica ediyorum insanların faydasına, menfaat beklemeksizin çalışan dernekler ile ilgili konuşurken dikkatli olalım. Çünkü muhtaç insanlar bu dernekler sayesinde ayakta durabiliyor. Medyanın yada bireylerin sorumsuzca karalamaları yardımlara sekte vuruyor.
Şunu da unutmayın, bu yorumlarınızla belkide şuan bir yetimin yardımının önüne geçiyor olabilirsiniz.