ülkemizde okadar çok şey yaşadıkki,okadar çok yolsuzluklar yapıldı ki,nasıl inandırıcı gelsinki?artık insanlar doğal olarak bu hayırı yaparken defalarca düşünüp iyice araştırdıktan sonra yapıyorlar..