Konu
Ülkeler Olmasaydı Daha Güzel Olmaz mıydı?
21-07-2014, 07:52:39
#20
logestyle
hocam insanoğlunun fıtratından ötürüdür ki ütopyalar hiç bi zaman gerçek dünyaya uymadı hep bi fitne hep bi bencillik aldı başını gitti her şey daha da kötü oldu.