5. maddeyi de ben ekleyim, yazdığım yazılar arasında domaini kimden satın aldığımı yazdım. siteyi aldım ve sıfırdan script ve tema yazdırdım diye yazdım, Türkçem de gayet iyidir , zaten oyun sektöründe 7 yıllık tecrübem var işi bilen birisiyim
Ben size siteniz kötü, yaptığınız iş kötü, şu bu demedim sadece domainin cezalı olduğunu söyledim. Asıl olan şey ise domain güzel, site güzel ama siteniz cezalı, kurtarın gelin ben de talip olayım sitenize.5 değil 10 bin vereyim.