Konu
Ben artık bittim, neden kaybediyorum? :(
21-07-2014, 01:43:04
#50
Misafir
depresanz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben artık adsense'i hobi olarak kullanıyorum
7 yıldır kazandırdığı para 320 lira
sat bana bir o kadar daha kazan,zirve de bırak