bu dediğin insanın doğasına aykırı imkansız olan basit bir ütopya dostum
ilk insanlık en ufak topluluklar bile kabileler kavimler halinde birbirinden ayrışmış.
çatışma her zaman olacak her ne kadar teklikten gelmiş olsak bile dünyanın ve insanın dengesi bu şekilde işlemiyor.
İnsanoğlunun yazılı 5000 yıllık tarihinde barış içinde geçen süre ortalama sadece 300 yıldır..
diyelim bütün devletler yıkıldı ülkeler yok o zaman bunu fırsat bilen biri gelecek güçlenecek tüm dünyayı istediği gibi yönetecek cehenneme çevirecek
zaten bu olmuyor mu yavaş yavaş?
"yeni dünya düzeni"

benim ütopyamda şu şekilde
insanlar kültürüne bilgi seviyesine zekasına göre ülkelerde yaşamalıdır
ben bu 3. dünya ülkesinde yaşamayı hak etmiyorum mesela