ya birde link paylaşıldığında büyük resim çıkıyodu önceden. o çok iyi oluyodu ama şimdi küçük bağlantı resmi çıkıyor o düzelmeyecek mi ki? yada başka bir yolu yok mu acaba? uzun süredir bekliyorum ama değişmedi bir türlü.