cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende esime almistim cok istemisti aman arkadaslar uzak durun gercekten,esim cok fotograf cektigi icin istemisti ama hüsrana ugradi ve gercektende cok isiniyor.
aynen öyle. adi herifler öyle bir anlatıyorlarki. sanki şey ama görütüsüne aldın bennnnn yoksa almazdım
+ çelik çocuğun elinde iphoneler samsunglar farklı olmak iyidir :S dedik gitti