gokhantugyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cep telefon adına aksesuar toptan ve parekendeciyim
xml de verebiliyoruz
bayilik ücretlidir ücretten kastım min.500 tl alıyoruz o mal kadarı cari çalışır veya hemen ücretis kargosize gönderiyoruz
veya siz sipariş alır ,müşteriye biz gönderebiliyoruz faturasıyla

her ürün faturalıdır mecburdur.

vergi levhanız yok ise veya müşterilerilere fatura kesip kargo yuda biz gönderebiliyoruz.
+
parakende sitemizde mevcut alış fiyatları toptan fiyatlarda abartı değil
bayimiz olan alış fiyatlar uygun olmasından satış fiyatları bizim satışımız altı kesinlikle satamaz , piyasa fiyatları ne ise 2 lira altında satıyoruz
herkülade aşağıdaki örnekleme ile her üründen ortalama kar marj ları bu şekildedir.

örnek
telefon kılıfı 3--3,5 usd alırsın yani - 6 liraya aldığın malı parakende ortalama 21 tl satılan üründür kar marjın %50 ile %75 olur alırken kazanırsın uyarsa ulaşabilir herkes bana ....
2 gündür ciddi düşüncedeyim. Güzel bir kapak satış domainim var ve site kuracağım buna. Şark han'da falan bolca çeşit mevcut pazartesi gidip bakacaktım. Rica etsem çeşitlerin olduğu bir siteyi veya detaylı bilgileri iletebilir misiniz?