Arkadaşlar adsensden para kazanmak iki türlü olur birincisi sırf para kazanmak için siteyi apır sapır bilgilerle doldurup googlenin gözünü boyuyarak olu. google bi güncelleme yapar sonra herkes ağlar. Amacı sadece para kazanmak olan yuzde 90 insanın bilgi doğrumu faydalımı değilmi bunlar umrunda olmaz.
birde amacı fayda sağlamak ve sitesini güncel ve gerçek bilgi ile donatan kimselerin para kazanması bunlar ise emege saygı duydukları ve güzel işler yaptıkları için zaten para gelir onları bi şekilde bulur google guncellemesi felan onları üzmez.
Mesela bir yemek sitesi var oraya ailem giriyor ve fayda sağlayıp çıkıyor cunki o siteyi yapan bayan bu işin hakkını vermiş emek harcamış.
Bende filim izlemek için bir siteye giriyorum küfür etmemek için kendimi zor tutuyorum cunki adam bir site yapmış sitenin her yerinden reklam fışkırıyor.
Keşke böyle bütün siteler kapansa diye dua ediyorum.
faydası yokki külliyen zarar.
İşte adnsensci bir çok arkadaşın google yi nasıl çöplüğe cevirdiğine bir şey aratarak bakabilir ve ögrenebilirsiniz.
Bunlar benim dusuncelerim kimse alınıp gucenmesin.