Mantıklı açıklamışsın ama
Reklama 500 link çıkışı var, saydığı tıklama ise 100.
20.000 gösterim var; Sayfa to 0.50.
400 kişinin yanlış tıkladığını düşünse hesabı banlaması gerekmez miydi? 1 yıldan fazla oldu ödeme alıyor hesap.
tespitiniz doğrudur.
fakat unutmamanız gereken bir durum da vardır.
Adsense reklama tıklamaları, ziyaretçilerin tıkladığı reklam sayfasına gidişleri ve orada ilgi sürelerinide baz alıyor. Yanlış tıklamalar, hemen kapatılan reklam sayfaları, hileli tıklamalar vs gibi durumlar için reklam verenleri zor durumda bırakmamak adına bu tür tıklamalar sayılmaz.
Sayılanıda ya hiç para vermez ya da çok az tbm vermektedir.
Sizin konunuz doğrudan bununla ilgili değil ama sayım yapmamasının bir sebebide çoğu arkadaşda bu olabilir...
Kısaca adsense sizin reklamınızdaki tıkları sayması ve size yüksek tbm verebilmesi için, reklama tıklayan kişinin gerçekten de gittiği sayfada vakit harcaması gerekmektedir.
Googlenin bu konuda yüzlerce patentli takip yazılımı vardır. Öyle ki bizim mouse hareketlerimize kadar takip edilmektedir...