aha benim kafadan biri

bende düşündüm bunu. ülkeler, gruplar, topluluklar olmasa... ama bu bu nüfus yoğunluğunda imkansız olsa gerek. herkes tek bir ülkede olsa barış içinde yaşasa, ırk, din, dil her hangi bir fark gözedilmese... neyse tamam dünyaya dönelim.