Konu
Ben artık bittim, neden kaybediyorum? :(
19-07-2014, 19:25:47
#9
Lumia
Pek anlamam ama size şöyle anlatayım bende bu durumdaydım ama hiç ümitim yokken kişisel sitem onay aldı . Siteme hep özgün girdim 7.ayında başvurdum şans