Konu
Ülkeler Olmasaydı Daha Güzel Olmaz mıydı?
19-07-2014, 19:17:10
#2
abcgrup
Ülkeler olmasaydı yine sorunlar baş gösterirdi. Sorunlar bence ülkeler var olduğu için yoktur. Ama bu başlığı bende geçenler düşündüm.