Konu
Ben artık bittim, neden kaybediyorum? :(
19-07-2014, 19:11:51
#5
Retreat
cepoyunz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siteler neden kapandı ?
Uzun zamandır hiç kazanamadığım için kapattım hocam. 9-10 ay uğraştığım halde günde 2-3 tl bile kazanamadım.