siteyi pm atınız bakalım hocam bizde de gözükmüyor mu?
herkeste görünüyor skypeden yolladım 5-10 kişiye çıkıyor diyor firefox da ip değiştirme eklentisini kullanıyorum onunla ip değiştirdiğimde bende görüyorum kendi ipime döndüğümde göremiyorum
Görme zaten görüp ne yapacaksın daha rahat bilerek bile olsa reklamlarına tıklayamazsın banlanma riskin azalır.

orasıda doğru ama insan kendi sitesindeki reklamları göremeyince sinir oluyor