Arkadaşlar bende orjinal LG optimus L7 var ancak performansından hiç memnun değilim.Çok hantal ve internette çok yavaş.uygulamaları da yavaş açılıyor

Samsung veya sony markaların replikalarını (Kore) düşünüyorum.
" Büyük ekran olmalı
" Hızlı olmalı

Bu özelliklerde bana tavsiye edebileceğiniz telefonlar var mı? Mesela nette ararken: http://replikamarket.com sitesine girdim.Buradan alış-veriş yapan var mı? 200-300 TL olsa da az para değil.Çöpe gitmesin paralar