En iyiler yabancı, benim bildiğim birçok kişi örneğin linode kullanmakta. Hitleri vs. çok yüksek olan kişiler bunlar. Ayrıca bende godady kullanıyorum. Gayet memnunum. Firma ile alakalıdır.