Konuda uzman değilim, sorun olcağını sanmam ama bağlantı birimi kullanmayın derim.

Bu şekil reklam yerleşiminde TBM oranı yüksek olur. Bir dönem bu şekilde 2 reklamı yanyana kullanmıştım getirisi iyi oluyor. Eğer gerçekten bilgi değeri yüksek ve sadık kullanıcı kitlesi oluşturmak istiyorsan ki istemelisin. Bu şekilde reklam kullanmayın. Reklamları içeriği görmekten rahatsız olmayacakmış gibi ekleyin. Sitene giren kullanıcılar uzunca bir süre sonra hızla artan bir ivme ile sadık kullanıcı olur. Kullanıcıyı memnun et, kullanıcı kitleni, hitini arttır. Çok hit al, sürekli hit al az TBM ile çok kazan. Sadık kullanıcı arama sonuçlarındaki popüleriteyide arttırır diye düşünüyorum. Gerçi son dönemde Malum arama motorunu anlamak çok mümkün değil.