Merhabalar, Forum'da nukeci adlı arkadaşımıza ulaşmaya çalışıyorum, fakat kendisi uzun zamandır forum'a giriş yapmamış. Eğer tanıyanlar Skype ve ya e-posta adresini ÖM atarak beni bilgilendirirse sevinirim. Amaç yaptığı Tema'lardan birisi olan Bay Movie V2'yi almak istememdir.