1 ay içerisinde bende bozdurcam. Askere ne zaman giderim ?
15 Ağustos'a kadar bozdurursanız Kasım ayın da gidersiniz büyük ihtimalle. Yine de en yakın askerlik şubesine sorun hocam.
Edit : HatipEr hocam benim arkadaşım da Isparta'ya düştü onun kağıdında yazanlar da seninkiyle aynı. Biraz araştırdık bildiğin komando oluyorsun
Hayırlı tezkereler