Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay içerisinde bende bozdurcam. Askere ne zaman giderim ?
15 Ağustos'a kadar bozdurursanız Kasım ayın da gidersiniz büyük ihtimalle. Yine de en yakın askerlik şubesine sorun hocam.

Edit : HatipEr hocam benim arkadaşım da Isparta'ya düştü onun kağıdında yazanlar da seninkiyle aynı. Biraz araştırdık bildiğin komando oluyorsun

Hayırlı tezkereler