yazdığınız konunun rekabeti çok küçük değilse hit için bolca makale ekleyeceksiniz bence. yeni bir site için, hızla ilerlemesi isteniyorsa haftada 2 içerik çok az. yabancı dilde yazsanız da bu değişmez sanırım. üşenmeyip, ekstra zaman ayırıp yazacaksınız yazabiliyorsanız. ben smo konusunda oldukça zayıf gittiğim halde özgün, bazıları uzun ve düzgün içeriklerle yavaş ama istikrarlı bir gelişme sağlayabiliyorum. site en az 1 yıllık olmadan tanıtım yazısıyla işim olmayacak, onu da ekleyeyim.
her şeyin düzgün olmasını istiyorsanız; yani ister istemez sağdan soldan resim indirmek dışında hiçbir kopya içerik durumu yok, organik olmayan ziyaretçi yok...sabırla çalışacaksınız, bunun yolu bu. zaman alır ama sonuç da sağlam olur. ben orta yaşlı bir insan olarak 'yapıcam' diyorsam ve yapma yolunda ilerliyorsam gençler daha iyisini yapar-yapmalı. teorik olarak zamanınız daha çok bi kere. (:
450 civarı içeriği az buluyorum, gözüm en az 1000 içerikte. sonra da daha fazlasında.