buddhaben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba ;
ekran büyüklüğü ile alakası var kodlamada belli bir büyüklüğün altında açılması için kod yazılmış bazı tabletler bu koda takılıyor.
Bu kod nerede peki hocam