wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardımcı olabilecek biri yok mu
merhaba ;
ekran büyüklüğü ile alakası var kodlamada belli bir büyüklüğün altında açılması için kod yazılmış bazı tabletler bu koda takılıyor.