Arkadaşlar,
Bi Adet Domain Lazım NetworkSolution'dan alıcaktım vaz geçtim.bilmiyorum sorun çıkarıyorumuş heralde.
Bende eğer regliyicek bir hayır sever çıkarsa diye buraya
geldim.