Selam arkadaşlar

Acil olmasa Konuyu açmazdım Sayın Mod'lar K.bakmayın acil yazdım..


Arkadaşlar Aramızda Avukat varmı ? Az Evvel Babamı içeri aldılar , İfade Vermeye gitmişti Başka bi olay için hastane muyanesinden sonra Nezarete aldılar.

Dosya Numarası vereceğim Kimden olduğunu ögrenmek için


Saygılarımla