Selam arkadaşlar
Acil olmasa Konuyu açmazdım Sayın Mod'lar K.bakmayın acil yazdım..
Arkadaşlar Aramızda Avukat varmı ? Az Evvel Babamı içeri aldılar , İfade Vermeye gitmişti Başka bi olay için hastane muyanesinden sonra Nezarete aldılar.
Dosya Numarası vereceğim Kimden olduğunu ögrenmek için
Saygılarımla