Ben bir şey yaşadım ama "Astral seyahat" tanımına uyup uymadığı konusunda tereddütlerim var. O sıralar bu tip ilginç olay ve durumları okuyor ve araştırıyordum. Kendi isteğimle değil, tamamen benim dışımda gelişen bir şekilde uyandığımı sanıp yükseldim ve kendi bedenime yukarıdan bakarak havadan daha hafif olduğumu hissettim. Sonrasında kapı iskeletinin alt kısmından dışarıya bakmak istedim (bizim evde oda kapıları daima açıktır) ancak bunun "Astral seyahat" ile ilgili olduğunu düşünüp korkarak vazgeçtim. O andan sonrasını hatırlamıyorum. Sabah uyandığımda da bu olayı hatırlamıyordum. Aradan tahmini olarak 2-3 hafta kadar zaman geçti ve o zaman şekillenmeye başladı zihnimde yaşadıklarım.