Merhaba arkadaşlar elimde 2 adet domain var ns den regletilmiş.
Ben bunlardan bir tanesini diğerine yönlendirmek istiyorum bunu ns üzerinden nasıl yapabilirim ? Biraz baktım ama pek anlatan olmamış anlatanlarda kod yazmış ama neye göre yazmış onu anlamadım . Yardımcı olursanız sevinirim .
Teşekkürler