HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok artık kargo varmı ki orda

Hocam sağol Yasin abime bakılırsa kuryeci yapacak nerdeyse
Kardeşim bu ne demek yani ne yapıyoruz belli mi şimdiden?
askerlik kısmet işidir bu rütbenin normal görevi 8-10 kişilik manganın komutanlığını yapmak ancak bu ihtimal sadece kağıt üzerinde askeri görevin olarak kalır.

bende aynı rütbeye sahiptim suriye sınırı kilis elbeyli hudut karakolunda karakol çavuşu olarak görev yaptım. ama aynı yerde günde 8-10 saat nöbete devriyeye giden çavuşta vardı. yani işin tamamen kısmet bi bakarsın yazıcı çavuşu felanda olursun