Şu an gideceğim bölükte benim bir arkadaş varmış yeni görmüş o da konuştuk şimdi.
Bu kısaltlmış görevi ona yazdım.
Direk doğuya gidersin, genelde 8 saat filan nöbetin olur diyo
Hayırlısı
Bunlar tamamen kader kısmet işi. Hem doğu eskiden olduğu gibi değil artık, içiniz rahat olsun.