Konu
Fatih lafı koymuş, bize paylaşmak düşer :)
17-07-2014, 13:51:16
#11
vicentee
Bi de olay olunca çıkıp emekçi hakkı işçi hakkı demiyorlar mı işte o zaman gidip a.... neyse, hayır mübarek gün.
Acaba devlete dilekçe ile bilgi kirliliği yaratıyorlar diye şikayette bulunsam sonuç çıkar mı