PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler. Dün son sürümü indirip direk paketi kurduğumda sürüm güncellemesi yapıldı görünüyor. Giriş arayüzünden versiyon değişikliği olduğunu anladım fakat bazı alanlarda hala 9.4 görünüyor.

http://prntscr.com/43icyl
Selamlar,

Büyük ihtimal Agent'da upgrade olmuştur fakat panele yansımamıştır.

Sunucular > sunucu > Yenile komutu ile Agent değişikliklerini tekrardan algılatabilirsiniz. Panel değişiklikleri algılayıp kendi veritabanına yazar güncel verileri.