Daha önce çok kez denedim en sonuncu da becermeye yaklaştım lakin şöyle ;
Şu alfa beyin frekans sesleri var kulaklığımı taktım onu dinliyorum gözümü kapattım ve rahat bir yere uzandım,hiçbir yerinizin kasılmaması gerek çok rahat olmanız gerek.Neyse yaptım bunları daha sonra bir yerden sonra ses boğuk gelmeye başladı ve kendimi bayağı hafif hissetmeye başlamıştım devam ettim,titremeye başladım hiç bozmadım devam ettim,çatırtı sesleri gelmeye başladı bu son aşamadır ilgilenenler biliyor,tam karnımın oraya o olağan basınçlı ağrı girdi ki gözümü açtım ve o günden beri denemiyorum