sanırım bu işe başvuracağım.

Merhaba

32 yaşındayım 14 yaşında web işleriyle uğraşmaya başladım. 14 yaşımdan beri düzenli olarak spam yapıyorum. Tabi o zamanlar spam diye bir şey yoktu. Spami ilk Geocities adlı bir yer sağlayıcısının sunduğu bedava web sitesi olanaklarıyla ben yaptım. O zamanlar google bile yoktu. Yahoo vardı, süperonline vardı. Yahoo bana attığı tebrik mektubunda "tebrikler arama motorunun xyz" dedi. tebrik mektubunun bir kopyası size sunduğum cv'de ektedir.

Bunun yanı sıra 55 kez google arama motorundan banlandım, 98 kez de google'den uyarı mesajı aldım, 72 kez de adsense'den banlandım.

Aradığınız özelliklere sahip olduğumu düşünüyorum.

Sevgiler.