allah esirgesin hiç deneme. Rüyamda olmuştu bir keresinde. O saatte 250 km hızla yere çakıldıktan sonra uyandım ve kendime geldim uyanmadığın zamanda ölme riskin varmış öyle diyorlar.
ALLAH korusun
Ne zaman ilginç bir konu görsem altından hep sen çıkıyorsun.
Rech34'ün multisi gibisin

Sayın truser

Ben kimsenin multisi olmam aga onlar benim multim olabilir ancak
bunun birde gidipte dönememesi varmış, insidious 1'i izleyin

Allah korusun
Denemeye cesaret edebilsem deniyeceğim
Bence korkunun üstüne gitmelisin