Mahkeme ile uğraşmadan işi halletmelisin. Adam yaşı itibari ile biraz ters olabilir. Oğlu ile konuşmayı dene. seni anlayacaktır. Mahkeme işi olursa huzurun kaçar. Gerek yok.