Bu gibi durumlar pis durumlar, bir de bu işin sosyal mecrası var. 20-30 daireli bir aprtman değilki 3 daireli apartman şimdi sen onla yüz göz olsan cıkmıyorum diye her zaman yuz yüze geleceksiniz.
Tadı tuzu olmucak. Taşınmak zor ve pis bir iş ama olayın bu tarafınıda düşünün. Ağustos ayı resmi yenileme ayı ise o nedenle size demiş olabilir.
Sizin ona ilk olumsuz cevabınızda yasal olarak sözleşmeyi uzatmıyorum tebligatı çekebilir ki 1 ay var zaten bu sürede ona yeter diye biliyorum.