Arkadaşlar merhaba. Daha öncesinde başından böyle bir durum geçen illa ki vardır diye danışayım istedim.

Bulunduğum binada mal sahibine ait 3 daire var ve biri dubleks.
Dublekste kendisi ve yeni evli oğlu, gelini oturuyorlar.
Dairelerden birinde ben oturuyorum. Geçtiğimiz ağustosta evi tuttum ve geçtiğimiz Ekim'de evlendim.
Diğer dairesinde ise aynı şekilde ağustosta ev tutmuş ve eylülde evlenmiş farklı bir aile var.

Kiramı gecikmeden ve banka yoluyla ödüyorum.Bu sabah mal sahibi aradı telefonumdan. Oğlum vegelinimle geçinemiyoruz bu ay kira verme depozitodan düşelim evi boşlat diyor.
Benimde taşınmaya durumum da yok takatim de yok.

Hukuken nedir bu durumun karşılığı? Ev sahibi en erken beni nezaman çıkarabilir. İşi mahkemeye taşısam ne olur?

Yeni ev kuruyoruz, yeni düzene yeni hayata yelken açıyoruz. Çocuk gibi küstüm çık durumu nedir ya :S

Çok sinirlendim.