Merhabalar, arkadaşlar tweetsharp'ı hep winformda kullanmıstım bu gün asp.net 'de de kullanmam gerekti fakat aynı kodları yazmama rağmen asp.net 'de çalışmıyorlar asp.net'de apileri nasıl kullanabilirim?