Allah aşkınıza eleştirmekle olmuyor, varsa yazın buraya herkes görsün konunun amacı bu. Sizin gibi çok bilmiş değilim. Benim yöntemlerim bunlar başka yollar varsa yazarsınız. Konuda ne ticaret yapıyorum ne de çıkarım var. Yardım etmeye çalışıyorum. Abartmayın artık ayıptır. Madem bilginiz var, 7-3 yapmışsınız yazın herkes yapsın. Kusura bakmayın bu konuşma için ama ayıp yaptığınız!