emirhanbulbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hop bende burdayım Trabzon/Sürmene
Hoşgeldin : )

sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul'da oturuyorum.Bayram dolayısıyla yaklaşık 7-8 gün sonra Trabzon'a geleceğim.
O arada katılabilirim.
Kesin birşey olursa buluşma yapılabilir iyide olur. şimdiden hayırlı yolculuklar hocam