utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncel arkadaşlar var mı yardımcı olabilecek
Hocam mail fonksiyonu ile çalışmıyor olabilir SMTP kurmalısınız,
Wp-SMTP-Mail adında bir eklenti vardır, bunu kurarak çalıştırabilirsiniz, hiç bir fikriniz yoksa yada bilmiyorsanız skype adresinizi pm atın ben yapayım.